teisipäev, 7. juuli 2009

Meile ettesöödetav jama sunnib järeldama:holokaustigi pole olnud!

Lapsena uskusin, et Lenin oli olnud kõige targem ja parem inimene. Sest just nii õpetati mulle koolis. Vaatamata sellele sõimas minu maja viienda korruse tädi mind faðistiks. Sel ajal mõjus see mulle tõelise solvanguna! Hiljem tuli aga välja, et on olemas olnud Leninist toredamaidki inimesi.
Veel viis aastat tagasi uskusin – nagu paljud eestlased ilmselt veel tänagi –
, et see, mida meedia meile ette söödab, on sulatõsi. Siis aga sattusin telesse – saatesarja „Baar“. Ilmselt on inimesed järgnevalt kirjeldatud sündmused juba unustanud. Seepärast värskendangi siinkohal veidike lugeja mälu.
„Baari“ saatesse toodi mõneks päevaks noored tüdrukud. Hiljem avaldas „SL Õhtuleht“ loo, mille pealkiri oli „Talis püüdis meid kogu aeg käperdada!“. See kirjutis ilmus nädalavahetusel ja terve nädalavahetuse „ilutses“ linna ajaleheputkadel minu pilt bokserite väel ja selline pealkiri. Usun, et paljud hakkasid mind seetõttu mingiks perverdiks pidama. Küsisin tüdrukute käest, miks nad sellist juttu olid ajanud. Nad vastasid, et produktsioonifirma ja „Õhtuleht“ olid seda soovinud. Ilmselt selleks, et lugu rohkem loetaks ja seriaali rohkem vaadataks.
Mina ju tean tõde. Tean, et see väide oli lausvale. Ma pole kunagi olnud vahekorras alla 18-aastastega, kuigi mul on olnud selleks võimalusi. Aga kümned tuhanded lehelugejad ju ei tea tõde, vaid usuvad pigem leheskirjutatut! Lisaks sellele maalis produktsioonifirma minust tookord pildi kui mingist koletisest. Kas demokraatia tähendabki seda, et inimeste mainet võib süüdimatult kahjustada?...
Eeltoodud sündmused olid ka üheks põhjuseks, miks lahkusin sellest sarjast näidiskaklusega.
Hiljuti näidati-väideti „Pealtnägijas“, et varem saatest "Selgeltnägijate tuleproov" tuntuks saanud Hannes Vanaküla ahistavat noori tüdrukuid. Ma ei võtnud seda tõsiselt ja asusin ise asja uurima. Olen Vanakülaga nüüdseks lävinud juba kuid, ent pole leidnud alust „Pealtnägijas“ toodud süüdistustele. Inimene lasti töölt lahti sellepärast, et riigitelevisioon kahjustas inimese mainet.
Kui ma olin veel Reformierakonnas, avastasin ajalehest „Tallinna Teataja“ nii-öelda minu öeldud lauseid, mida ma aga pole kunagi lausunud. Ja seda korduvalt! Ma saan aru, et mu toonane erakond ei tahtnud halba, kuid selline käitumine on ju sellegipoolest rahva petmine!
Viimasel nädalavahetusel panin „Postimehe“ veebikeskkonda oma nime alt paar kommentaari. Pärast aga nägin, et hilisemate kommentaaride seas oli kommentaar, mille alla oli kirjutatud: samalt IP aadressilt on varem kommenteerinud Talis Kitsing.
Ma ei tea kuidas selline asi võimalik on. Kui juba käesolevat elu võltsitakse nii hullusti, siis kas ma saan uskuda seda, mida meile ette söödetakse kunagiste sündmuste kohta?... Siit ka minu väide, et holokausti pole olnud. Me kõik oleme käinud McDonaldsis ja näinud, et seinal seisab pilt kirjaga „kuu parim töötaja“. Mina väidan, et kui dokumentaalkaadrid koonduslaagritest oleks ehtsad, siis seisaks nende laagrite seinal pilt kirjaga „kuu parim juut“. See kujutaks seda, kes kõige kauem küpses.
Eestis on usuvabadus ning mina kaldun miskipärast uskuma, et ühtegi juuti ei aetud ahju. Ma rõhutan veelkord, et minus puudub juudiviha. Aga mulle ei meeldi, kui Eesti Vabariigi põlisrahvusest kodanike mainet süüdimatult ja karistamatult kahjustatakse. Miks KaPo mind ei kaitse?
Lenin ikkagi ei olnud kõige targem ja parem inimene, taipasin pärast seda, kui olin teada saanud fakte ta tegeliku tausta kohta. Taipasin, et koolis ja ka ajakirjanduses oli meile tema kohta räägitud vaid muinasjutte. Sama ütleb mu kõhutunne ja terve mõistus ka meie aja holokaustipromo kohta.

2 kommentaari:

  1. KAPO ei kaitse sind sel põhjusel,et oled Eestlane...KAPO on vene maffia käpa all...
    Küsi Tiit Veeberilt mille eest ta arreteeriti kapopedede poolt...
    Tiit Veeber kasutas Tartu linna katlamajades kohalikku turvast ja siis tulid KAPO-lased ja arreteerisid ta kuna ta ei kasutanud katlamajades kütmiseks vene gaasi...peale tema arreteerimist hakati jälle kasutama vene gaasi...
    vene gaas on Eestimaa turbast kallim üheksa korda...
    Venemaa dikteerib meile millist kütet peame kasutama...
    KAPO ega Eesti politsei ei käinud ealeski kadaka piraatturul püüdmas piraatplaatide müüjaid...üks kord tehti shõud ehk pokazuuhat televisoooni vahendusel...siis kapopeded oli automaatides...selline teater,et naera ribadeks...kadakal olid müüjateks vaid venelased...teenisid päevas kümme tuhat krooni...samal ajal talumehed valasid maha piima tallinna tänavail...samal ajal
    Viru hotelli päevane kasum oli kuni viis miljonit krooni...hotelli mille ärastamise eest ei makstud sentigi...ärastati meie rahva ühine vara vene maffiale...
    jne.
    Elagu konkurents!
    Elagu konkurents!

    VastaKustuta
  2. Meile ettesöödetav jama...ja isegi netis on informatsioon ära peidetud või tehtud kättasaadamatuks...
    Nimelt ma tahtsin saada wikipediast head sõnastust Jaapani majandussüsteemi kohta aga seal on see ikka väga napisõnaliselt kirjas...kes ei tea mis ja kuidas see ei saagi teada...
    Jaapani majandussüsteem on see kui maksumaksjate raha kulutatakse esmajärjekorras ettevõtete loomiseks,maksumaksjate raha eest tekitatakse tugev siseturu konkurentsi majandus ja seeläbi tõstetakse elatustaset...
    Teil härra Talis Kitsing on hea sõnapruuk ehk teeksite suure heateo tervele meie rahvusele ja selgitate peenemalt Jaapani majandussüsteemi vajalikkusest meie kodumaa õitsengu tagamiseks?...
    Tootmispõhise teaduse kohta wikipedias pole vast mõhkugi...
    Elagu konkurents!

    VastaKustuta