kolmapäev, 1. juuli 2009

Jüri Pihl, vaga vesi sügav põhi.
Aeg: 18.03.09 11:34.

Lugesin täna Delfist Janek Mäggi arvamuslugu Jüri Pihlist. Mulle meeldis see väga ja ma nõustun suures osas arvamuse avaldajaga. Üks mõte, mis ta kokkuvõtteks välja ütles, oli minu meelest väga tabav. Nimelt see, kuidas kuvandit luua on kergem kui seda muuta. Tema ütles seda Jüri Pihli kohta aga arvan, et see kehtib ka minu kohta. Nimelt mul on raske lahti saada reality sildist inimeste silmis. Olen oma kunagise sammu pärast justkui teise sordi inimene. Ja tõepoolest minu hilisemad teod pole suutnud seda kuvandit muuta. Jüri Pihli juurde tagasi pöördudes tahan rääkida ühest ammusest loost. Nimelt 1995 aasta detsembris, kui Jüri Pihl oli Kaitsepolitsei peadirektor, õhtustas ta seltskonnaga restoranis SubMonte, kus töötasin kelnerina. Olin just jäänud haigeks ja mul oli umbes 38 kraadine palavik. Hommikul olin käinud arsti juures ja saanud ka haiguslehe, kuid kuna restoranis oli õhtuks palju reserveeringuid, pidin vaatamata haigusele siiski tööle minema. Jüri Pihli seltskonda tuli teenindada minul. Eks halb enesetunne mõjutas ka teeninduse kvaliteeti. Kõigele lisaks viisin Pihlile ka sooja õlle. Olin unustanud uued õlled külma panna ja nii see juhtuski. Seltskond ega ka Pihl ei näidanud välja vähimatki pahameelenooti. Aga mõned päevad hiljem kutsuti mind n-ö "vaibale". SubMonte restoran kuulus kunagise suurfirma Finest Hotel Group alla ja Jüri Pihl oli helistanud firma peakontorisse ning kaevanud minu teeninduse üle. Kuna ta minu nime ei teadnud, siis kirjeldas ta mind välimuse järgi. Esialgu taheti noomida ühte teist kelnerit.
Mäletan sellest juhtumist veel seda, kuidas üks vanem kelner juhtis minu tähelepanu Jüri Pihli silmade liikumisele. See kelner küsis kõigepealt minu käest, et kas tean ka keda ma teenindan. Ma ei teadnud ja ta ütles mulle ning lisas, et vaata vana miilitsat ja seda kuidas ta silmad tähelepanelikult ringi liiguvad ja infot koguvad.
Usun, et Jüri Pihl on inimene, kes ei armasta oma plaanidest väga rääkida, kuid see ei tähenda, et tal plaane pole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar