kolmapäev, 1. juuli 2009

Uus telesaade.
Postitas: Talis Kitsing. Aeg: 04.03.09 00:00. Kommentaare pole.
Televisioon.
Mõned nädalad tagasi helistas mulle produktsiooni firma Ruut ridadesse kuuluv tütarlaps ja kutsus osalema uues teleshows. Ma ei olnud sellest eriti vaimustuses ja pakkusin mitut kandidaati enda asemel. Mulle tehti selgeks, et minu osalemine on väga oluline. Tegemist on taas saateformaadiga, mis on edukalt jooksnud mitmes välisriigis. Saatest võtavad tavaliselt osa tuntud inimesed. Saate inglise keelne nimi on “Hole in the wall” ja eesti keeles siis vastavalt “Auk seinas”. Saate lindistusel oli päris lõbus. Peatselt TV 3 ekraanile jõudval saatesarjal on 12 osa. Saadetest võtavad osa sellised inimesed nagu: Henrik Normann, Heti Tulve,Tanel Tatter, Argo Ader, Ott Kiivikas jt.
Peale saate salvestust kiirustasin trenni ja siis koju Foorumit vaatama. Räägiti riigireetur Hermann Simmist. Nagu tavaliselt toimus ka seekord vaatajate poolne hääletus. Küsimuseks oli, et kas karistus oli ikka piisav. Enamus televaatajaid oli selle poolt, et oleks võinud talle rohkem aastaid anda. Mina isiklikult arvan, et kuna Hermann Simm tegi ilusasti uurijatega koostööd, oli karistus piisav. Tegu iseenesest muidugi oli äärmiselt vastik. Nagu ütles üks tipp-poliitik, et Hermann Simm on tõbras!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar