kolmapäev, 1. juuli 2009

EGA TALIS TAEVA JÄÄ!
Postitas: Talis Kitsing. Aeg: 01.12.06 00:00. Kommentaare pole.
Ilmus meesteajakirjas FHM
EGA TALIS TAEVA JÄÄ!

Miks ei ole veel olemas Talise Baari?!
Keegi võiks tulla rahapakiga ja siis teeks selle ära! Ideid on küll, sest ma olen restoranitööd teinud juba kümme aastat ja kõik on normaalsed kohad: Gloria, Sub Monte, Olde Hansa, Tanduur.
Millise sa baari sa teeksid, kui oleks vabad käed?
Mul on vanaisa moldovlane. Menüü osas võiks olla Moldova köök.
Tais ja Bangladeshis pidid olema võitlusringid kõrtsides, et mehed joovad ja siis ei lähe mitte karaoket laulma, vaid ringi võitlema. See sobiks ehk sulle ka?
Võiks olla küll jah, miks mitte. Õllesummeril oli aparaat, kus pidid lööma ja see näitas su löögi tugevust. Iga mees, kes suutis lüüa seal üle teatud taseme, sai tasuta õlle.
Sul ei kulunud Õllesummeril ühtegi krooni sel juhul, jah?
Hehee, ei. Selle löömise eest pidi maksma 25 krooni, mis tegi täpselt sama välja, mis osta üks õlu. Mul on ära kadunud soov midagi tõestada. Tavaliselt tahetakse ikka minuga rammu katsuda, kätt suruda või korraldada mingit poksimatši. Mul on nagu ükskõik, ei jõua ju kõikidega poksida ja ma ei viitsi sellega enam tegelda. Alguses pärast „Baari” saadet oli küll nii, et surusin kõikide soovijatega kätt ja nii, aga olen vist vanaks jäänud.
Sind on tembeldatud padukarsklaseks, miks nii?
See on vale küll. Mõlemad „Baari” saated sattusid mul perioodidesse, kus ma lihtsalt ei võtnud. Inimene, kes teab mind põgusalt, arvabki siis, et ma absoluutselt ei võta. Teised, kes on näinud mind joogiperioodidel, arvavad, et mul on teine äärmus ja olen õudne joodik.
Kui sul on sellised vahelduvad perioodid, siis oled äkki alkohoolik?
Vanad kelnerid, kellega ikka koos olen töötanud, need on katsetanud igas´t asju: ampullid, kanüülid jne. Sest mis seal salata, kui töötad sellises asutuses, siis tuleb seda joomist ikka päris palju ette. Mul ei ole kunagi napsitamise lõpetamiseks olnud vaja välist abi, piisab ikka minu enda otsusest. Viimasel ajal on mul lihtsalt ebamugav kaine peaga väljas käia. Inimesed ikka teretavad mind, tahavad patsutada ja juttu rääkida. See on väga ebamugav. Aga kui võtnud oled, siis läheb see jutt ühest kõrvast sisse ja teisest välja.
Talis, miks sa just restoran Tanduuri valisid?
Ma töötasin siin paar aastat ja tegelikult hakkasin just siin töötades tõsisemalt poksi ja kickpoksiga tegelema. Omal ajal, enne Tanduuri, sai kõvasti pidu pandud. Kuid siin töötades jätsin suitsetamise ka maha.
Said idioodiks joonud klientide peal lööke harjutada?
Ei. Kuid kord oli selline juhus, et tulin hommikul tööle. Eelmine päev olin pidu pannud ja tulin poole kaheteistkümneks kohale. Keeran tänava nurga tagant välja ja vaatan, et selline tume lõunamaa mees tuleb meie uksest välja ja midagi on jope all. Aga kuna olin eelmisest õhtust väsinud, siis ma polnud päris kindel, kas ta tuli ikka restorani uksest välja. Tavaliselt seisab meil fuajees üks puust elevandikuju. Mõnikord laename seda üritustele välja ja küsisin siis teiste töötajate käest, kas elevant peabki kadunud olema. Ülemus jooksis närviliselt üles ja vaatas, et raisk, elevant on ära varastatud. Ta hakkas siis asjale ametlikku käiku andma, kui ühel hetkel karjus, et Talis-Talis, tule siia, see aserbaid?aan on jälle siin! Kutt oli tulnud teisele ringile. Jooksin välja, võtsin lõunamaalase kinni ja lükkasin ta ühe kangi alla. Ülemus tuli ka ja küsis siis, kus elevant on? Mees vastu, et mis kuradi elevant. Mina pole teinud! Ja ta raius oma juttu ikka nii kaua, et ähvardas meile politsei kutsuda. Mingil hetkel juba arvasin, et ta räägibki tõtt. Ütlesin siis ülemusele, et tulgu eest ära. Lõin ühe korra käe ja jalaga, sellised sümboolsed hirmutamislöögid, ja lubasin ta kohapeal ära tappa. Siis kuti jutt kohe muutus ja ütles, et toob elevandi kohe tagasi, et ma ainult talle midagi ei teeks. Läksime siis jaama turule, kuhu mees oli selle juba müügiks andnud.
Kas Chuck Norrise lemmiktrikk roundhouse kick on efektiivne?
Kui on võrdsed vastased, siis ei ole reaalne, et see löök läbi läheb. See löök on rohkem efektne kui efektiivne. Ma ise olen ühe korra võistlustel seda kasutanud, aga eks ma spetsiaalselt harjutasin ka. Aga sa võid seda ise proovima tulla, mul on klubis kõigile esimene tund tasuta!
Hehee, noh, tundub ohtlik!
Tead, omal ajal, kui ma tavalise poksiga alustasin, siis käisin venelaste trennis. Seal oli ohtlik ja ma valisin hoolega oma vastaseid. Võis vabalt juhtuda, et sa oled juba nädal aega trennis käinud ja siis satud kokku mehega, kes on kolm aastat trennis käinud, ja ta lööb su lihtsalt ära. Venelaste trennis mingit viisakust ei ole. Ma ise püüan kokku panna vastaseid vastavalt oskustele.
Kas tänu venelaste poksitrennile tunned kõiki Eesti allilma mehi?
Mingil määral. Ma ei ole kunagi nende käest küsinud, et kuule, millega sa elatist teenid, aga mõne puhul eeldan küll, et ta mingite kahtlaste asjadega tegeleb.
Sulle ei tehtud ettepanekut, et tule meie kampa, meil tahab last koobaltit realiseerimist?
Hahaa, ei! Õnneks pakuti mulle treeneritööd ja tulin sealt tulema.
Praegu oled sa vist juba nii vana, et enam võistlustelt ise medaleid ei too?
Tegelikult küll, jah. Ega paljud ei tea, et ma hakkasin poksi ja kickpoksiga tegelema väga hilja, kuus aastat tagasi. Ja mu võistluskarjäär jäi ka seetõttu hästi lühikeseks. Kaks aastat järjest sain kergemates kontaktides Eesti meistritiitli, 2003 sain Eesti meistrikatel täiskontaktis hõbeda. Poksis olen võistelnud vaid ühel väikesel võistlusel kus sain hõbeda. Et samas midagi on ikka saavutatud ka. 2004 võistlesid kümme minu õpilast Eesti meistrikatel. Seitse neist said medalid. 2006 aasta septembris tuli üks minu õpilastest maailmameistriks juunioride klassis.
Paratamatult tekib küsimus, et kui palju üldse siis kickpoksiga tegelejaid on?
Raske öelda, klubisid on üks kümmekond. Ida-Virumaal on tase päris kõva. Seal on vist üldse nii, et need, kes ennast ei süsti, teevad trenni. Ja kui Ida-Virumaal midagi tehakse, siis korralikult. See käib ka süstimise kohta, hehee.
Sind teavad vist ikka kõik eestlased?
Vahel tundub mulle endale ka nii. Enne seda „Baari” saadet ei teadnud ju keegi, mis selline saade endaga kaasa võib tuua. Midagi sellist varem polnud ju olemas. Minu initsiatiiv oli see, et läksin sinna „Baari” esimesse saatesse, kõik need ülejäänud intervjuud, mida ma andnud olen, ei ole minu organiseeritud, et oh, rääkige palun minust!
Aga miks sa sinna „Baar II” läksid?
Nüüd on juba aasta möödas ja võib rääkida vist. „Baari” teine hooaeg läks vähe metsa, sest keegi seda ei vaadanud. Viimases hädas mõtlesid nad, et oh, kutsume Talise tagasi, siis läheb ehk põnevaks. Ma ütlesin neile oma tingimused ja küsisin loomulikult raha ka selle eest.
Raha!!!???
Jah, minu teada on see reality showdes esimene kord, kui osatäitjale makstakse raha. Summa ei olnud küll kuigi suur.
Sa oled „Baari” saate veteran, kellel saates osalejatest haisesid sokid kõige halvemini?
Lähedalt ma ei käinud nuusutamas, aga Kristjan oli selline boheem, et tema nurk oli paras seapesa.
Mis on kõige hullem ettepanek, mis sulle on tehtud?
Arvan, et see, kui me Gabrieliga (Farmi-Gabriel – FHM) käisime „Koosoleku” saates viina joomas. Tempo oli päris kõva, viin pro?ede käes soe ja pealekaks oli mingi leib ja kurk. Tunni ajagaga jõime peaaegu liitri ära. Tuuli Koch võttis ka natuke. Nad lootsid, et me lähme Gabrieliga kaklema.
Mis pärast saadet edasi tegite?
Väike tilk jäi pudelisse veel sisse ja küsisin, et kas tohin selle lõpuni juua, hahaa! Gabriel kutsus SOHOsse oma tantsushowd vaatama. Aga ma olin õhtuks juba nii purjus, et ei näinudki seda. Tunnen, et ma pole millestki ilma ka jäänud. Mulle meeldib vaadata ikka tantsivaid naisi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar