kolmapäev, 1. juuli 2009

Halduskogu koosolek.
Postitas: Talis Kitsing. Aeg: 03.03.09 00:00. Kommentaare pole.
Uudis.
Täna toimus järjekordne Mustamäe halduskogu koosolek. Külaliseks oli Lõuna Politseiosakonna komissar Marek Saar, kes rääkis turvalisuse probleemidest Mustamäel. Tema ettekanne oli väga põhjalik. Marek Saar rääkis samuti kuritegude statistikast ja teatas ka positiivse uudise. Nimelt on Tallinna kolmes linnaosas kuritegevus vähenenud ja kõige enam on see vähenenud just Mustamäel. Ülejäänud linnaosades on kuritegevus kahjuks kasvanud. Halduskogu liikmete poolt esitati palju küsimusi, millele Marek Saar andis suurepäraseid ja põhjalikke vastuseid. Mina esitasin küsimuse Lepistiku pargi kohta. Olen Tallinna Tehnikagümnaasiumi hoolekogu liige ja kooli juhtkond on mures Lepistiku pargi turvalisuse pärast. Marek Saar lubas, et Lepistiku pargil hoitakse silm peal. Mustamäe turvalisus on minu jaoks väga oluline, kuna olen terve elu Mustamäel elanud ja ei plaani siit niipea kuskile minna.
Mõned nädalad tagasi avaldasin soovi liituda korrakaitse komisjoniga ning täna kinnitas halduskogu ühehäälselt mind korrakaitse komisjoni liikmeks. Olen pikka aega plaaninud astuda ka Kaitseliitu, et koostöös Kaitseliiduga parandada Mustamäe turvalisust. Halduskogu liige Tiit Kivikas, kes ise on Kaitseliidu kauaaegne liige, lubas selles osas aidata. Olen Kunagi saanud Balti Äriturvakoolis turvakoolituse ja hiljuti käisin Iirimaal, kus läbisin samuti turvakoolituse. Loodan omandatud kogemusi tulevikus rakendada Mustamäe turvalisuse huvides.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar