kolmapäev, 1. juuli 2009

Talis tegi oma tegelaskuju
Postitas: Talis Kitsing. Aeg: 29.09.06 00:00. Kommentaare pole.
ilmus ajakirjas "Nädal" septembris 2006Talis tegi oma tegelaskuju Teksti autor: Helena-Reet Ennet Kahel aastal reality’s ”Baar” osalenud Talis Kitsing (30) iseloomustab end tugeva õiglustunde ja terava huumorimeelega inimesena, kes vihkab rutiini. Mis on ”Baari” ühest säravamast tähest saanud täna?Nimi: Talis Kitsing Hüüdnimi: Tall, TalluVanus: 30Sünnipäev: 28. märtsTähtkuju: JäärLemmikfilm: ”Forrest Gump”Lemmikraamat: Charles Chaplini autobiograafiaLemmikajakiri: DI-s on ilusad pildidLemmikajaleht: Eesti EkspressLemmikeestlane: Siim KallasLemmikkoht: AegviiduLemmiklaulja: John LennonLemmikbänd: The Beatles, DynamintLemmikbränd: AdidasLemmiksportlane: Mike TysonLemmiksaatejuht: Urmas OttLemmikraadio: ElmarLemmikmodell: Tiiu KuikLemmikklubi/kohvik: Parlament, ”Pagaripoisid” MustamäelLemmiktegevus: kinos käimineLemmiksöök: Beauf á la Tatar Lemmikjook: rumm koolagaIseloomustab ennast nii: tugeva õiglustundega ja terava huumorimeelega. Vihkan rutiini.Haridus: kesk, kelneri paberid, baarmeni paberid, turvatöötaja paberidSaavutused: EMV kickboxingus 2002 I koht ja 2003 I koht; 1995 kelnerite üleriigilisel konkursil pääses finaaliKas oled igapäevaelus sama Talis nagu reality’s või lõid oma Baari-Talise imago teadlikult? Kuna ma realiteid eriti vaadanud polnud, ei saanud ma ka eriti kellegi pealt maha viksida. Ainus, mida olin kuulnud, oli see, et kui Gabriel kellelegi kallale oli läinud, siis oli saate vaadatavus tõusnud. Ise ma seda ei näinud, aga panin kõrva taha. Kui veel arvestada seda, mismoodi kujutasid mind saate tegijad, siis ma arvan, et pole enam millegi üle imestada. Ühesõnaga, ma arvan, et Baari-Talis oli minu enda ja saate tegijate poolt loodud tegelaskuju. Saates sees olles püüdsin panna ennast vaataja asemele ja teha seda, mida minu arust põnev jälgida oleks.Oled kahekordne Eesti meister kickboxing’us. Kas tavaelus oled muidu pigem n-ö vehkleja vend või rahulik kodanik? Erinevalt poksist on kickboxing’us mitu alaliiki ja mitte kõigis ei lööda täie jõuga. Oma meistritiitlid olen saanud kergemates kontaktides, kuigi olen võistelnud ka täiskontaktis. Mul on raske lüüa inimest ilma põhjuseta täiest jõust ja seetõttu ei tunne ma ennast üldse halvasti, et olen Eesti meistriks tulnud kergemates kontaktides. Oskan küll lüüa, nii et inimene saab füüsiliselt haiget, aga ka nii, et kannatada saab üksnes tema ego. Mind huvitab eelkõige tehniline pool, mitte see, et kindlaks teha, kellel on kõvem pea. Minu juurde on vahel tulnud inimesed, kes soovivad minuga kätt suruda või poksida. Ma ei viitsi mitte midagi tõestada. Ainult malet olen nõus kõigi soovijatega mängima, nimelt olen kuueaastasest saadik harrastusmaletaja. Minu eesmärk pole kunagi olnud väita või näidata, nagu oleks ma kõva mees. Muide, on mitu jutumärkides tõsist kickboxing’uga seotud inimest, kes minusse sellepärast ka negatiivselt suhtuvad, et ma ei armasta kõvasti lüüa ja miks minust kirjutatakse. Nad on pahased, miks nendest ei kirjutata, nemad on ju need ”kõvad mehed”. Olen tahtnud lihtsalt kickboxing’ut propageerida, ma pole isegi ühtegi intervjuud andnud omal initsiatiivil. Kõige suurem pluss, mida sulle andis „Baar”? Olen saanud reklaamida kickboxing’ut ja Riveta klubi. Oskan ennast paremini kõrvalt näha ja tean, mida iganes inimesed minust mõelda võivad.Kummas ”Baari” saates oli lahedam olla? Mulle meeldis olla teises saates. Miks? Osalesin seal teistel tingimustel kui teised võistlejad. Täpsemalt ei tohi öelda. Inimesed olid minu vastu sõbralikumad.Kas näed ka tulevikus seost televisiooniga? Otsest soovi ei ole.Tahaksid veel mõnes reality’s osaleda? Peale esimese ”Baari” saate pole ma oma initsiatiivil kuhugi kandideerinud. Aga hea raha eest võin minna kuhu tahes, loomulikult sündsuse piires!Räägi oma tööst. Millega tegeled? Hobi korras olen Riveta klubis kickboxing’u peatreener. Aga leiva toob mulle lauale töö kasiinos, kus olen krupjee ehk siis inimene, kes mängib klientidega erinevaid mänge. Olen ka suhteliselt aktiivne Reformierakonna liige. Kuulun Mustamäe halduskogus kultuuri- , haridus- ja spordikomisjoni.Mida ükski mees unustada ei tohiks? Mees ei tohiks unustada, et ta on mees, ja peab ikka naistest lugu pidama.Kas oled leidnud endale naise? Naist otseselt ei ole, aga mulle meeldib keegi. Kus ja kellega elad? Elan Mustamäel, põhimõtteliselt üksinda. Mis on sinu elu moto? Tee teistele seda, mida tahad, et sulle tehtaks.Mis on sinu unistus? Oma maja või talu. Või mõlemad. On sul eeskujusid? Mul on olnud palju eeskujusid. Nooremas eas oli Jean-Claude Van Damme. Praegu on minu eeskujudeks inimesed, kes mind huvitavates valdkondades on tugevad.Keda pead eestlastest kõige edevamaks, kõige mõttetumaks, kõige lahedamaks, kõige ilusamaks ja kõige kavalamaks? Kõige edevamaks pean Anu Saagimit, aga kuna ta on naisterahvas ja pealegi veel kena, siis ei saa talle seda ju pahaks panna. Ma arvan, et ”Top 10” saates mõttetute kuulsuste topis oli Paavo Pärn küll ilma põhjuseta, ta on mitmel elualal päris andekas.Tema asemel oleksin ma sinna pannud pigem Maariti esimesest ”Baari” saatest. Kõige lahedam eestlane on minu arust Peeter Oja. Ilusaid inimesi on Eestis tegelikult palju, aga Maria Rahula on kindlasti üks neist. Kõige kavalam on Edgar Savisaar.Mida pead enda juures kõige suuremaks relvaks? Minu suurim relv on minu terav keel. Mis on kõige suurem vale, mida oled enda kohta kuulnud või lugenud? Eks inimesed usuvad ikka seda, mida kollane ajakirjandus kirjutab ja mida nad ise uskuda tahavad. Igasuguseid kõlakaid, mis tõele ei vasta, olen kuulnud ja lugenud päris palju.Tegelikult otsustasin eelmise aasta lõpus, et ei anna enam intervjuusid, aga sellest poleks midagi kasu, kuna lugusid minust saab teha ka ilma minuta. Hiljuti helistas üks tuttav ja ütles, et Just!is oli minust mingi selja tagant tehtud pilt. Ostsin ka endale selle numbri ja tuli välja, et keegi oli salaja minust ja ühest tüdrukust selja tagant pilti teinud ja Just!i saatnud. Haige värk! Ja näiteks viimaste valimiste ajal oli ühes ajakirjas kirjas, nagu oleks Reformierakond mind omale häältepüüdjaks kutsunud. Olen aastaid poliitika vastu huvi tundnud ja erakonda astusin puhtalt oma initsiatiivil.Nimeta palun oma lemmiksaateid Eesti telekanalitel. “Happy Hour”, “Pealtnägija”, “Ärapanija”, “Reporter”, “Terevisioon”, “Tähed muusikas”, “Nip/tuck”, “Meedium”. Nendest, mis kunagi näidatud on, meeldisid ”Kreisiraadio” ja ”Melrose Place”.Millised on olnud kõige igavamad reality’d, mis meil jooksnud on? Realitid pole mulle kunagi meeldinud, ei tea, kas oleksin isegi ”Baari” vaadanud. Arvan, et igavaim võis olla ”Tivoli”.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar