kolmapäev, 1. juuli 2009

Anu Saagim lasi mustlasel Talisele kaarte panna
Postitas: Talis Kitsing. Aeg: 05.05.06 00:00. Kommentaare pole.
Artikkel ilmus ajakirjas Just
Mustlane ennustab Talisele:Teie olete usklik,kaardid pole just kõige õigem asi vist teile.


TALIS:Ma olen täpselt nii usklik kui keskmine ameeriklane,ega see ennustamine minu jaoks patt ole, sest ma lihtsalt ei usu sellesse.

MUSTLANE:Loomulikult,mina pole see,kes elu paika paneb.Kõrgemalt poolt tuleb kõik.Me ainult piilume natuke tuleviku kardina alt.
(laob kaardid.)Oi,teil lähevad lained vahel üle pea.Katsumused,mida olete läbi teinud,on seljataga.Eks oma risti peab kandma,teil on olnud suuri jamasid.Oletesuurest kuristikust üle hüpanud,et jõuda siia.Tamm näitab,et kasvate suureks ja jõuliseks.Maja ja aed ja kõik soovide täitumised.Olete õigel teel.Olete valust üle saanud.Kirstust välja,võib lausa öelda.Oma vitsad olete kätte saanud ja esimene vili,mida olete korjanud tööga,on saatuse poolt vikatiga ära võetud.Samas,see öö hakkab mööduma.Teisel eluperioodil on teil nüüd aega paluda kätt ja hoida sõrmust.Maja ja aed ja kaunis kodu luua.Sõprusele rajate tuleviku,mitte sellisele armastusele nagu Romeo ja Julia.See inimene,kes te kõrval saab olema,kasvab teiega koos,läbite mured ja rõõmud.Teie sõprus kasvab armastuseks ja austuseks.hoiatan,et ärge usaldage kõiki inimesi.Hoiduge varguse eest.Ärge lubage halbu oma lähedale.Ainult vajalikke inimesi.Samas,vanaduspõlves saad öelda ,et olen kündnud oma põldu higi ja vaevaga ning nüüd korjan ma vilja:mind ümbritseb perekond,kes mind armastab ja ma olen õnnelik.

TALIS:Huvitav.See on tõesti nii.Inimesed,kes mind mäletavad varasemast perioodist ja nüüd on näinud,nad tõesti on öelnud,et nad ei uskunud,et ma elus olen.Milline ma praegu välja näen,milline siis,kui olin alkoholist ja narkootikumidest sõltuvuses.Praegu kaalun 95 kilo,siis kaalusin vaid 70.Õnneks õigel ajal tuli mõistus pähe.Praegu püüan vältida liigset pidutsemist ja suhteid naistega.

SAAGIM:Kuidas nii!Nüüd,kus oled kuulus,tiirleb su ümber ju palju miisusid?

TALIS:Kuulsusesse suhtun suvaliselt.Ausalt,kui loen lehest Baari-Talisest,siis tundub,et kellestki teisest kirjutatakse.

SAAGIM:Kas sa oled vägivaldne inimene?Kõik mäletavad ju su kaklust „Baari”saates.

TALIS:Ei,ma ei ole.Küsige mustlaselt,kas olen vägivaldne.


MUSTLANE:Tulised ajad on sinu jaoks möödas,Talis.Ma ei usu,et oled vägivaldne.Kes on vägivaldne inimene,neil on tömbid sõrmeotsad.Sul on hea hing ja lihtne süda.Sul on elus uus puhas lehekülg pööratud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar